صادرات میوه به عمان و عراق فرصت مناسبی است که شرکت های صادراتی می توانند از آن استفاده کرده و سود بالایی از آن کسب کنند. نکته مهمی که برای موفقیت در صادرات میوه به عمان و عراق هر کشور دیگری  وجود دارد و  این است که تجارت یک بعدی نیست و دست یابی به سود بالا بدست نمی اید مگر با کسب مهارت در چندین زمینه مرتبط با صادرات.

در حوزه صادرات میوه به عمان و عراق این موارد شامل موارد زیر می شود :

میوه مرغوب و با کیفیت

شناخت بازار مصرف میوه

شناخت رقبای صادر کننده میوه

بررسی فرهنگ مصرف کشور عراق و عمان

بسته بندی میوه به صورت استاندارد

انتخاب بهترین شیوه ارسال محموله صادراتی


در ادامه هر کدام از این موارد را برای موفقیت در صادرات میوه به عراق و عمان بررسی می کنیم

 


 

انتخاب عراق و عمان برای صادرات میوه

 

به طور کلی کشور های حاشیه خلیج فارس به دلیل شرایط آب و هوایی خاص خود که عمدتا گرم و خشک است، برای تامین میوه و مواد غذایی خود ناچار هستند که آن ها را وارد کنند. بنابراین برای کشور ما که در نزدیکی این کشور ها قرار گرفته است فرصت مناسبی تا بتوانیم از میوه و سبزیجات صادراتی خود بخشی را صادرت اختصاص دهیم و از این طریق کسب در آمد کنیم. 

با توجه به اینکه تولید میوه در ایران ظرفیت بالایی دارد، این فرصت در اختیار بازرگانان ایرانی هست که بتوانند محصولات ایرانی را به سایر کشور ها صادر کنند. فاصله کم ایران با کشور های حاشیه  خلیج فارس این امکان رای صادر کنندگان ایرانی فراهم کرده است. بنابراین صادرات میوه به عمان، عراق، قطر، دبی و . می تواند یک فرصت ایده آل برای شرکت های صادر کننده میوه باشد

 

صادرات میوه با کیفیت

انتخاب میوه باکیفیت و مرغوب یکی از مهم ترین قاکتورهای موفقیت در صادرات میوه است که نمی توان آن را نادیده گرفت. میوه صادراتی باید از لحاظ کیفیت بسیار مرغوب باشد. برای همه مردم این اصلاح آشناست : میوه های با کیفیت صادر می شوند!! درست است این یک واقعیت است. میوه صادراتی باید از نظر اندازه و رنگ و طعم استاندارد خاصی داشته باشد تا بتواند بازار خوبی در سایر کشور ها پیدا کند.

 

بازار میوه عراق و عمان

بازار میوه و سبزیجات در هرکشوری در فصول مختلف سال متفاوت می باشد. میوه های فصلی در هر دوره متفاوت می شود و شما می توانید برای صادرات آن برنامه ریزی کنید. اما علاوه بر میوه های فصلی برخی از نیاز های غذایی مثل سیب زمینی و پیاز در تمام طول سال تقاضا دارد. اگرچه در برخی شرایط مانند بروز بیماری یا ایجاد سوانح و بلایای طبیعی باعث تغییر در میزان تقاضا در بازار می شود. شرکت های صادر کننده میوه به خوبی این شرایط را شناخته و از این فرصت های تقاضا برای صادرات میوه و موارد غذایی استفاده می کنند. تجربه در این شرایط می تواند کمک شایانی در شناخت بازار داشته باشد.


 رقبای صادر کننده میوه

گرچه کشور مان فرصت صادرات محصولات غذایی را به صورت عمده دارد اما تنها کشور ما نیست که می تواند میوه و سبزیجات و محصولات غذایی تولید کند. کشور هایی مثل ترکیه و مصر در صادرات میوه به عمان و عراق و سایر کشور های خلیج فارس فعالیت می کنند.برای موفقیت در صادرات باید بتوانید نقطه ضعف رقبا را پیدا کرده و آز آن استفاده کنید. محصولات بهتر، بسته بندی بهتر، قیمت کمتر و . را در نظر داشته باشید تا بتوانید در رقابت پیروز باشید.


فرهنگ کشور مصرف کننده

توجه به سلایق و علایق مردم و نحوه مصرف نکته مهمی که که در شناخت بازار هدف باید ا« را به دقت بررسی کنید. برای مثال شما باید بدانید که مردم عراق یا عمان از چه نوع بسته بندی بیشتر استقبال می کنند و یا اینکه چه رنگ هایی برای آن ها جذاب تر است. شناخت فرهنگ مصرف کشور هدف می تواند اطلاعات بی شماری را در رابطه با نحوه ارائه میوه صادراتی به شما ارائه دهد.

 برای اطلاعات بیشتر در رابطه با صادرات میوه به کشور های حاشیه خلیج فارس کلیک کنید

بسته بندی میوه استاندارد و با کیفیت

بسته بندی میوه به صورت استاندارد و با کیفیت سال هاستکه به عنوان یکی از الزامات مهم موفقیت در صادرات میوه شناخته می شود. بازار صادرات مواد غذایی مدت های که تمایلی برای محصولات به صورت فله ای و ابوه ندارد. این بدین معنی است که شما باید برای بسته بندی میوه صادراتی خود زمان بسیاری صرف کنید تا بتوانید از یک سو بهترین حفاظت از میوه را داشته باشید و از سوی دیگر بهتری متریال را برای مصرف کننده ارائه دهید. استاندارد  بسته بندی صادراتی را رعایت کنید تا بتوانید گواهی نامه های کیفیت محصول را رعایت کنید. این استاندارد ها شامل سایز بسته صادرتی، چیدمان میوه، توجه به گردش و هوا و سلامت میوه ، درج برچسب های اطلاعاتی و . است.

 

آیا استاندار بسته بندی میوه صادراتی را می شناسید؟ همه چیز در رابطه با بسته بندی میوه را در لینک زیر مطالعه کنید:

http://volga-crops.com/fa/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87


شیوه ارسال میوه صادراتی

انتقال های بین المللی می تواند به صورت های گوناگنی انجام شود. حمل و نقل زمینی، هوایی، دریایی از جمله این راه هاست. شما باید بهترین شیوه حمل و نقل را به گونه ای انتخاب کنید که میزان آسیب به میوه های صادراتی شما را به خداثل برساند در عین حال که برای شما مقرون به صرفه باشد. صادرات میوه به عراق و عمان به دلیل اینکه فاصله چندان زیادی با ایران ندارد می تواند به صورت زمینی و از طریق کامیون های حمل و نقل بیت المملی اجام شود. اما در نظر داشته باشید که کامیون های حمل میوه صادراتی باید یخچال دار باشد تا بتواند رطوبت لازم برای حفظ تازگی میوه را فراهم کند.

 

مزایای صادرات به عراق و عمان

مهم ترین مزایای صادرات میوه به عراق و عمان نزدیکی به کشور ایران است. بنابراین هزینه ارسال میوه صادراتی به این دو شور تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. از سویی دیگر فرهنگ استفاده مواد غذایی در این دو کشور شباهت بسیاری به  ایران دارد. درامد صادرات مواد غذایی به این کشور ها مبتنی بر دلار است و از آن جایی که این کشور ها سطح درآمد قابل قبولی دارند، شما می توانید درآمد مناسبی از صادرات میوه به این کشور ها بدست اورید.

 

تجربه شرکت های صادر کننده فاکتور مهمی در دستیابی به سود بیشتر در صادرات و موفقیت در این امر است. مهم ترین عموامل موفقیت در صادرات میوه را در سایت http://volga-crops.com/ متعلق به گروه بازگانی ولگا مطالعه کنید




https://webone-sms.com/ میوه ,صادرات ,کشور ,عمان ,صادراتی ,عراق ,صادرات میوه ,بسته بندی ,میوه صادراتی ,بندی میوه ,صادر کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اپلیکیشن ساز بلاگ و روزمره ها آموزش نویسندگی خلاق آپشن خودرو | گندم کار smroid online chat rooms without registration فروشگاه خرید و سرگرمی گذرگاه الان بخر تحویل بگیر محصولات زناشویی