دمپایی های پوست گوسفند از داخل کرکی و نرم ، از بیرون شیک و بادوام به نظر می رسند ، وقتی جفت جدیدی را هدیه می گیرم همیشه احساس هیجان می کنند. اما چگونه می توان آن لایه داخلی کرکی را بدون آسیب رساندن به چرم ، سفید ، تمیز و بدون بو حفظ کرد.

در اینجا ، ما چند نکته عالی برای تمیز کردن دمپایی های بد بو از پوست گوسفند و معطر کردن آنها به طور طبیعی ارائه خواهیم داد ، بنابراین ادامه مطلب را بخوانید!

 شما میتوانید برای  دمپایی روفرشی نه به سایت arzoonibazar.com مراجعه نمایید.

دلایل دمپایی بدبو

برای مقابله با دمپایی های بوی بد به روشی م ،ثر ، باید بوی بد کفش هایمان را بدانیم.

1) پاهای عرق کرده: وقتی رطوبت ناشی از پاهای عرق شده برای مدتی در داخل دمپایی مسدود شود ، بوی بد آن به طور طبیعی ایجاد می شود. خشک و تمیز نگه داشتن پا و همچنین پوشیدن جوراب نخی تمیز می تواند به حل این مسئله کمک کند.

2) تهویه ضعیف: دمپایی های انگشت بسته به طور واضح تهویه کمتری دارند و نسبت به پنجه باز مستعد ابتلا به بو هستند. همچنین ، نگه داشتن دمپایی برای مدت طولانی روی پاهایتان به خصوص وقتی که خیلی گرم است یا از مواد تنفسی با کیفیت خوب ساخته نشده است همچنین می تواند بوی نامطبوعی ایجاد کند. من شخصاً دوست دارم که دو جفت دستی داشته باشم و آنها را به تناوب بپوشم ، بنابراین اجازه می دهم هر جفت زمان کافی از خود پخش کند.

3) مواد غیر قابل تنفس: پوست گوسفند چرمی با کیفیت یک ماده قابل تنفس برای قسمت بالای کفش است اما مواد آستر داخلی نیز در میزان عاری بودن بوی محصول نهایی نقش دارند. به طور کلی ، مواد مصنوعی از نظر محافظت از بو بهترین نیستند ، اما امروزه بسیاری از محصولات ویژگی های ضد باکتری و ضد بو دارند ، بنابراین قبل از با دقت بررسی کنید. همچنین ، برخی از مارک ها هستند که پوشش های جایگزین را ارائه می دهند.

4) Tight Fit: شاید هرگز به آن فکر نکرده باشید اما دمپایی تنگ نیز می تواند گرما و در نتیجه رطوبت زیادی ایجاد کند. همیشه مطمئن شوید که اندازه مناسبی را دریافت می کنید که احساس راحتی می کند و به اندازه کافی جادار است.

5) پوشیدن یک جفت جوراب به مدت چند روز: به عنوان نزدیک ترین جوراب به پوست ، جوراب ها مستقیماً تحت تأثیر بهداشت نادرست پا ، گرمای بدن یا تعریق قرار می گیرند ، بنابراین تعویض جوراب ها هر روز پس از شستن پاها ، می تواند از دمپایی های شما در برابر بدن نیز محافظت کند. بو می دهد

تازه کردن درون

خوشبو كردن داخل دمپایی برای تمیز نگه داشتن و بوی شیرین آن مهم است. در اینجا چند روش ایمن و آسان برای خلاص شدن از شر بوی بد آورده شده است.

جوش شیرین

جوش شیرین به عنوان همیشه خوشبو کننده کفش کلاسیک ، در جذب بوی نامطبوع و بیرون کشیدن رطوبت موثر به رشد باکتری ها مثر است.

با این حال ، وقتی در تماس با چرم پوست گوسفند قرار می گیرد ، می تواند آن را خشک کند ، بنابراین توصیه می کنیم از پاشیدن مستقیم آن در کفش جلوگیری کنید.

در اینجا روش ایمن تری برای استفاده از آن وجود دارد:

دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را درون یک فیلتر قهوه استفاده نشده قرار دهید و از یک نوار لاستیکی ، منگنه ها یا نوار استفاده کنید تا انتهای آن محکم شود و از بیرون آمدن محتوای آن جلوگیری کنید.

دو بسته از این بسته های کوچک ، یکی برای هر کفش ، تهیه کنید و آنها را به داخل کفش بکشید.

اجازه دهید در طول شب یا در صورت امکان برای مدت بیشتری وارد آن شوند.

ورقهای خشک کن

این یک روش آسان برای مبارزه با دمپایی های چرمی بد بو است. کافیست یک ورق از یک ورق خشک کن جدید را در هر دمپایی فرو کنید و یک شب آن را در آنجا بگذارید تا خنثی شود و بو از بین برود. برای داشتن بوی تازه می توانید از ملحفه های معطر به جای کاغذهای بدون بو استفاده کنید.

بچه گربه ای

مطمئناً اولین چیزی که در ذهن شما فکر می کند وقتی در مورد خوشبو کننده های دمپایی فکر می کنید ، نیست ، اما اگر به آن فکر کنید ، کاملاً منطقی است. از این گذشته ، بستر بچه گربه ها مخصوصاً برای خنثی سازی بوی بد و جذب مایعات طراحی شده است.

به هر کفش یک یا دو قاشق غذاخوری بستر گربه استفاده نشده بمالید و اجازه دهید در طول شب کار کند. صبح آن را دور بریزید و با یک پارچه تمیز و کمی مرطوب محل را پاک کنید تا باقی مانده های ریز از بین برود.

ساشه خوشبو کننده دمپایی گل اسطوخودوس

گل های اسطوخودوس دارای بوی طبیعی غلیظی هستند که برای جلوگیری از بوی بد یا کم بو کردن کفش مناسب است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دو کیسه را با گلهای اسطوخودوس پر کنید و در آنجا آن را دارید ، یک بوی خوشبو کننده دمپایی خانگی.

برای تقویت بیشتر رایحه اسطوخودوس و ماندگاری بیشتر آن ، می توانید چند قطره روغن اساسی اسطوخودوس به گلها اضافه کنید. همچنین ، سایر روغنهای اساسی که بوی خوبی دارند مانند روغن مرکبات یا چوبی مانند کاج و چوب درخت سرو.

روغن ضروری

به دلیل خاصیت ضد می و رایحه های غلیظ و دوست داشتنی آنها ، روغنهای اساسی برای خوشبویی و ضد عفونی کردن سطوح مختلف از جمله کفش شما بسیار کارآمد هستند.

اما ممکن است ریختن آنها به طور مستقیم در داخل دمپایی چندان ایده خوبی نباشد زیرا روغن هستند ، بنابراین می توانند رویه چرمی را لکه دار کرده و به آن آسیب برسانند.

روش دیگر ، شما می توانید مقداری کاغذ یا دستمال جاذب را خرد کرده و چند قطره روغن به آن اضافه کنید. دستمال را داخل هر دمپایی قرار دهید و آنها را یک شب در آنجا بگذارید. برخی از نمونه های روغنهای اساسی با خاصیت دئودورانت عبارتند از: گیاه بادرنجبویه ، وتیور ، اسطوخودوس ، آویشن ، میخک ، یلانگ-یلانگ و غیره.

خوشبو کننده طبیعی با جوانه های میخک

برای بسیاری از مردم ، غنچه میخک خاطراتی از شیرینی های کریسمس با بوی خوش ایجاد می کند اما آیا می دانید از آن می توان به عنوان یک خوشبو کننده طبیعی نیز استفاده کرد؟

کافی است 10 جوانه میخک را با مقداری دستمال بپیچید و داخل کفش کنید. در طول شب یا در صورت لزوم حتی بیشتر آن را بگذارید داخل. برای بوی نشاط آورتر می توانید جوانه ها را با مقداری پوست ماندارین مخلوط کنید. بسیار شگفت انگیز!

کیسه های چای

اگر به دنبال یک دلیل دیگر برای تبدیل شدن به طرفدار چای هستید ، این واقعیت ممکن است شما را متعجب کند: کیسه های چای برای جذب بوهای نامطبوع مفید هستند.

برای هر کفش یک یا دو کیسه چای کافی است. چای گیاهی و گلی مورد علاقه من برای اهداف معطرزدایی نعناع و اسطوخودوس است.

تمیز کردن دست بالا

در حالی که برخی از مارک های دمپایی پوست گوسفند شستشوی ماشین را با یک چرخه ملایم امکان پذیر می کنند ، اما بیشتر مارک ها توصیه می کنند که دست را با یک برس ملایم و یک پارچه مرطوب بدون غوطه ور شدن در آب پاک کنید.

مراحل زیر است:

مقداری آب به یک کاسه و مقداری صابون کاستیل اضافه کنید.

با یک برس ملایم سطح را با مخلوط صابون به آرامی مالش دهید.

با یک پارچه تمیز پاک کنید.

بگذارید دمپایی ها یک شب در هوا خشک شوند و سپس با یک برس نرم آنها را کمی مسواک بزنید.

برای از بین بردن لکه های جیر ، می توانید ترفند "پاک کن" را نیز امتحان کنید. فقط از پاک کن سفید و با کیفیت استفاده کنید و همانطور که می خواهید آن را پاک کنید ، آن را مالش دهید. چقدر باحاله!

هنگامی که لکه ها لجبازی می کنند ، تمیز کردن حرفه ای تر لازم است.

نکات دیگر برای جلوگیری از دمپایی های بد بو

در اینجا چند روش دیگر برای جلوگیری از تجمع بو وجود دارد:

هنگام پوشیدن دمپایی پاها را تمیز و خشک نگه دارید. اگر تمایل به تعریق دارند از پودر پا و جوراب های رطوبت گیر استفاده کنید.

هر روز از یک صابون ضد باکتری برای شستن پاها استفاده کنید و سپس یک جفت جوراب تمیز بپوشید.

به دنبال دمپایی تنفسی با کیفیت خوب باشید که ضد رطوبت و مقاوم در برابر بو باشد.

اجازه دهید دمپایی های شما به درستی هوا گرفته شوند.

در صورت عدم استفاده ، آنها را در محلی با تهویه مناسب نگهداری کنید.

نتیجه

دمپایی پوست گوسفند دمپایی با دوام و با کیفیت عالی است که اگر به درستی از آن مراقبت کنید ، می تواند مدت زیادی دوام بیاورد. از آنجا که در بیشتر مواقع نمی توان آنها را با ماشین شستشو داد ، خوب است که برای صرفه جویی در تمیز و بوی خوب آنها کمی وقت و تلاش بگذارید.


https://webone-sms.com/ دمپایی ,تمیز ,استفاده ,دهید ,داخل ,پوست ,خوشبو کننده ,پوست گوسفند ,استفاده کنید ,برای جلوگیری ,اجازه دهید ,خوشبو کننده طبیعی ,خوشبو کننده دمپایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مای فایل گلدیس دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. tobmachine دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم padidegallery.com دانلود فایل Nazz-music 06-music موسسه حقوقی ثبتی مشهور