همانطور که می دانید عناصر گرافیکی مختلفی مورد نیاز هستند تا با هم ادغام شوند و یک لوگو را ایجاد کنند. در این میان «رنگ» یکی از ضروری ترین عناصر است که می توان گفت در انتقال مفهوم لوگو نقش مهمی را ایفا می کند.
عنصر رنگ آنقدر قدرتمند و اثرگذار است که می تواند بر تفکر و نیز واکنش هورمون های بدن ما تاثیر بگذارد.
رنگ ها مفاهیم مختلفی را منتقل می کنند و می توان صفحات بی شماری درباره این مفاهیم نوشت. به همین دلیل رنگ ها در روانشناسی جایگاه ویژه ای دارند و «روانشناسی رنگ ها» به همین دلیل ایجاد شده است و مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به آنچه گفته شد، طراحان و گرافیست ها می توانند با بهرهگیری از اصول روانشناسی رنگها، از تطبیق و ترکیب آن ها در طرح های خود استفاده کنند و مفاهیم مورد نظر خود را انتقال دهند.
سی-لایف روانشناسی ,مفاهیم ,لوگو ,مورد ,همین دلیل منبع
درباره این سایت