سلام روز بخیر


-کانال ما در تلگرامapsahm@
-چکارن فعلا با تقاضا روبروست البته تقاضا محدود است وامکان عرضه بالاست
-والبر   حمایت 1800مقاومت اول 2250ریال   حمایت 1800ریال مد نظر باشد
-ذوب فعلا ساز منفی میزند
-خساپا الان 1229ریال.
-خبهمن الان 1051ریال این سهم محدوده 1000ریال  معمو.لا با حمایت روبرو میشود
-دیروز در پست قبلی توضیح مختصری در مورد ذوب دادم وزمانهای ورود وخروج را گفتم
-ونیرو برای حق تقدم موقتا با صف روبروست تا این لحظه 29 میلیون صف
-سخنگوی انجمن صنعت تایر خبر داد:

ادامه سوء استفاده و احتکار به رغم افزایش 10 درصدی تولید لاستیک

سخنگوی انجمن صنعت تایر گفت:به رغم رشد۱۰درصدی لاستیک بایاس در هشت ماه سال جاری،سود جویان با و ‌های صوری، اقدام به افزایش قیمت ها و یا احتکار لاستیک کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی تنها گفت: در برابر تولید 24.7 هزار تن لاستیک بایاس در هشت ماه سال قبل، طی سال جاری 27.5 هزارتن  تولید و با نظارت ستاد تنظیم بازار بین استان‌ها توزیع شد.

وی افزود: در حالت عادی، دو سوم لاستیک خودروهای سنگین از طریق تولیدات داخلی و یک سوم از طریق واردات تامین می‌شود اما در سال جاری و از اواخر بهار، به‌دلیل برخی مسایل در عرصه بین‌المللی در تامین به موقع مواد اولیه کارخانجات و در برخی مواقع واردات به موقع لاستیک ناهماهنگی به‌وجود آمد که فرصت‌طلبان از این فضا سوء‌استفاده کردند.

این مقام مسئول گفت: ظرفیت تولید لاستیک بایاس خودروهای سنگین بسیار بیشتر است اما به دلایلی این ظرفیت استحصال نشده و حتی با توجه به افزایش 10 درصدی تولید، برای توزیع این محصول در بازار مشکلاتی وجود داشت که سبب ایجاد بازار سیاه شد.

تنها ادامه داد:امکان احتکار لاستیک در حجم زیاد، به‌خاطر نظارت دقیق ستاد تنظیم بازار از بین رفته و این ستاد به‌صورت مداوم آمار تولید و توزیع را کنترل کرده و به تولیدکنندگان و واردکنندگان طبق نیازسنجی‌های بازار، اطلاع می‌دهد چه تعداد لاستیک را در کدام استان توزیع کنند.

انتهای پیام


-سهام رند در چالش اصلاح قیمت ولی سهام کناره بیشتر کانون توجه است
-برترین های گروه دارویی دامین دکوثر ولی هیچ وقت در هیجان هیچ سهمی را ن
-فردا دوشنبه یحتمل گروه خودرو مثبت خواهد بود اگر بازار چشم نخورد
-وخارزم برای جذب 1000ریال افزایش سرمایه اینده فعال شده است البته اگر حمایت ادامه دار باشدقطعا با نزولها وصعود هایی همراه خواهد بود
--حپارسا حجم معاملات مشکوک بقیه تحقیقات با خودتان.ما عبوری در حین دیده بانی مواردی را می بینیم اینجا عنوان میکنیم چون وقت بررسی کم است بعضی از نمادها را بررسی میکنیم وتعدادی را واقعا وقت نداریم
-امروز فرصت کردیم گروه ماشین الات وتجهیزات را در سیستم دیدهبانی  فعال کنیم تپمپی .باید تست شود
-خوب تست اول تپمپی حمایت 2000ریال مقاومت 2500ریال این بررسی لحظه ای است اما یک سهم باید یک ماه زیر نظر باشد
-29 نماددر گروه خودرویی قرار دارند
-امنیت باید دو طرفه باشد اگر مسولان پاکستانی همت کنند.درخواست امنیتی پاکستان از ایران وزارت امور خارجه پاکستان خواستار تشریک مساعی و اقدامات موثرتر تهران علیه تحرکات تروریست ها در مرزهای مشترک شده است. 0%

به گزارش سرویس ی جام نیـوز، وزارت امور خارجه پاکستان درپی حمله تروریستی در منطقه مرزی مشترک ایران در ایالت بلوچستان خواستار تشریک مساعی و اقدامات موثرتر تهران علیه تحرکات تروریست ها در مرزهای مشترک شده است.

وزارت امورخارجه پاکستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که با حضور سفیر جمهوری اسلامی در وزارت خارجه ، بر لزوم انجام مکانیسم هایی موثردر مرز برای جلوگیری از تکرار این حوادث در آینده تاکید شده است.


در حمله تروریستی شامگاه جمعه درمنطقه ' گچ ' ایالت بلوچستان در نزدیکی مرز ایران و پاکستان، 6 نیروی امنیتی پاکستان کشته شده، 14 سرباز سپاه مرزی زخمی شده و چهار تروریست نیز کشته شدند.
 

ایرنا


-امار بالای اماتور ها در نماد ذوب همیشه با های هیجانی و های هیجانی همراه بوده است

-این مطلب دیروز ما .در پست قبلی درج شده است الان ذوب 107 میلیون صف تا این لحظه


-ذوب صف .تا این لحظه در1987ریال

ذوب سه بار فرصت ورود داد

1-سال قبل زیر 1000ریال تا بالای 3500ریال رفت یعنی بالای 3500ریال زمان بود

2- قبل افزایش سرمایه85درصدی محدوده 2600ریال زمان ورود بود

3-زمان باز گشایی بعد مجمع 1600ریال زمان ورود.و2100ریال زمان خروج موقت بود

وحالا باید منتظر بود تا کف معتبری تشکیل دهد وازاد سازی جایزه ها فراموش نشود

کل داستان ذوب تا این لحظه ولی داستان ادامه دارد


-با هیچ سهمی نه باید دشمن شد ونباید با هیچ سهمی دوست شد نگاه به همه سهم ها برپایه مستندات کدال .هرگاه زیان انباشته ذوب صفر صفر شود ویا زیان بشدت کاهش پیدا کند انگاه رشد سهم دوباره شروع میشوددر غیر این صورت صرفا نوسان هایی خواهد داد همین
--


گزارش عالی پرجمعیت ترین شرکت بورس با جهش ۷۰۹ درصدی سود

پرجمعیت ترین شرکت بورس در گزارشی عالی از افزایش ۷۰۹ درصدی سود نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و آماده برگزاری مجمع سالانه در روزهای آینده شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران که پرجمعیت ترین شرکت بورسی بشمار می رود گزارش عملکرد 12 ماهه منتهی به 31 شهریور (حسابرسی نشده) را منتشر کرد که با رشد عالی سود نسبت به مدت مشابه سال همراه بود.

به این ترتیب "وتوصا" که با سرمایه 190 میلیارد تومانی در تابلوی اصلی معاملات بورس حضور دارد ، در پایان سال مالی قبل به ازای هر سهم 858 ریال سود محقق کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با جهش 709 درصدی روبرو شده است.

علت اصلی این افزایش در حالی ناشی از رشد 706 درصدی جمع درآمدهای عملیاتی است ، مجمع سالانه آن با سود 163 میلیارد تومانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


-گروه سرمایه گذاری ها مثبت وبیمه موقتا صف است ولی هر لحظه احتمال عرضه سهم است
-تا فردا خدا نگه دار
-
-
نوشته ها ی شخصی ما در معلم بورس لاستیک ,افزایش ,بورس ,لحظه ,درصدی ,حمایت ,ترین شرکت ,لاستیک بایاس ,تحرکات تروریست ,مرزهای مشترک ,حمله تروریستی ,علیه تحرکات تروریست ,اقدامات مو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی بخوای هست دانلودستان SADBOY دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. معرفی سایت های پیشبینی کلاهبردار ظروف یکبار مصرف عسل پلاست هکر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دالاهو