دیدن مدفوع در خواب ، تعبیر خواب مدفوع پسربچه و دختربچه و نوزاد، تعبیر خواب خوردن مدفوع انسان و همسر ، دیدن مدفوع در دهان و شستن ، tabir khab madfo تعبیر دیدن مدفوع در خواب چیست؟

تعبیر دیدن مدفوع انسان ، بچه و نوزاد دختر و پسر + رفتن به دستشویی و شستن مدفوع خود و دیگران در توالت + دیدن مدفوع در دهان و خوردن آن + مدفوع کردن و آلوده شدن بدن و لباس با مدفوع و . از نمونه خواب های ما در رابطه با تعبیر خواب مدفوع می تواند باشد.

در این پست بارونک ، ما برای شمایی که خواب مدفوع دیده اید کامل ترین تعبیر دیدن مدفوع در خواب را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید.


تعبیر دیدن مدفوع در خواب

در حالت کلی برخی معبران دیدن مدفوع انسان یا بچه در خواب را خوب نمی دانند و برخی دیگر دیدن مدفوع در خواب را به پول حرام تعبیر کرده اند. با این حال علامه مجلسی دیدن مدفوع در خواب را خوب می داند و می گوید : چون شخص بیننده خواب از غم ، غصه و رنج رهایی می یابد و قرض هایش را می پردازد.

مدفوع در خواب مال و اموالی است که ظن حرام بودن آن وجود دارد و مدفوع کردن هم نشانه رها شدن از غم ، رنج و مشکلات می باشد و برای همین است که معبران دیدن مدفوع در خواب را بیشتر به پول تعبیر کرده اند مخصوصا اگر درد ، رنج و مشکلات از بی پولی باشد تعبیر مدفوع در این خواب به یقین پول می باشد.

حضرت دانیال (ع) : تعبیر مدفوع انسان در خواب نشانه مال و اموال حرام می باشد.


تعبیر خواب مدفوع کردن

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که در جایی که تا به جال ندیده مدفوع کرد نشان این است که آن شخص مال و اموال خودش را جایی خرج می کند که برایش مزد و ثوابی ندارد. و اگر فردی خواب ببیند که از شکم اش مثل سیل مدفوع بیرون می آید نشانه این است : از جانب کسی که در زندگی آن فرد قدرت فراوان دارد غم و اندوه به او خواهد رسید.

محمد بن سیرین می گوید:

  • مدفوع کردن در رختخواب نشانه این است که مقداری از مال و اموال خودت را به زنت خواهی داد.
  • اگر پس از مدفوع کردن آن را با خاک پنهان کردی و پوشاندی یعنی اینکه مال خودت را در زمین پنهان می کنید.
  • جابر مغربی : تعبیر مدفوع کردن انسان در خواب نشانه جدا شدن از مال و اموال می باشد.

تعبیر خواب مدفوع کردن در توالت

محمد بن سیرین : اگر کسی خواب ببیند که در مستراح و توالت مدفوع یا ادرار کرد نشانه این است که غرق در ثروت می شود و از آن ثروت را خرج می کند.


تعبیر خواب مدفوع در دهان

اگر فردی خواب ببیند که در دهانش مدفوع خود یا دیگران را دارد به ثروت بزرگی که از راه حرام بدست آمده می رسد.


تعبیر خواب شستن مدفوع

اگر خواب ببینید که مدفوع خودتان را می شویید یا اینکه محلی که با مدفوع آلوده شده می شویید نشانه این است که به ثروتی که بسیار حلال و پاک می باشد می رسید و به زودی خبر خوشی به شما می رسد که باعث روشنی چشم شما خواهد شد.


تعبیر خواب شستن مدفوع نوزاد

شستن مدفوع نوزادی که می شناسد نشانه رسیدن به ثروت است ولی اگر آن نوزاد را نشناسید هم به ثروت می رسید و هم در کاری که به تازگی شروع کرده اید به موفقیت های زیادی خواهید رسید و سرمایه شما افزایش پیدا خواهد کرد.


تعبیر خواب دستشویی رفتن

اگر خواب ببینید که به دستشویی می روید تا در آنجا مدفوع و ادرار کنید بدانید به ثروت می رسید و پولدار خواهید شد.


تعبیر خواب شستن توالت

اگر خواب ببینید که دستشویی و توالت را می شویید شما از راه حلال به امرار معاش خواهید پرداخت و روزی پاه بدست خواهید آورد.


تعبیر خواب آلوده شدن با مدفوع

محمد بن سیرین : اگر فردی خواب ببیند که در چاه توالت افتاده است یعنی اینکه آن فرد مال و اموال کسی را به زور تصاحب می کند.

جابر مغربی : اگر شخصی خواب ببیند که در بین مدفوع راه می رود یا اینکه در خانه یا جاده ای در بین مدفوع غرق شده است نشانه این است که شخصی قدرتمند موجب غم و اندوه او می شود.

و اگر شخصی خواب ببیند که پایش را روی مدفوع قرار داد و به زمین افتاد و تمام بدنش آلوده شد و اگر موقعیت کاری و و جایگاه اش پست و زشت باشد شخصی قدرتمند برایش مسئله و مشکل ناخوشایندی درست خواهد کرد.

همچنین می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که از مقعدش مدفوع و نجاست بیرون آمده و بدنش به آن مدفوع آلوده شده است نشانه این است که مال و اموال حرام بدست می آورد.

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که همه بدن خود را با مدفوع آلوده کرده اید نشانه این است که مرتکب گناهی خواهید شد.

خالد بن علی : اگر فردی خواب ببیند که در بسترش مدفوع وجود دارد آن فرد زنش را طلاق می دهد و به بیماری مبتلا می گردد و اگر بدن و لباس هایش را به مدفوع آلوده کرد یعنی اینکه مرتکب جرم و گناهی می شود.


تعبیر خواب خوردن مدفوع

ابراهیم کرمانی : اگر خواب ببینید که مدفوع انسان ها را می خورید نشانه این است که شما پول و مال حرام می خورید و از راه حرام روزی بدست می آورید.


تعبیر خواب مدفوع حیوانات

حضرت دانیال (ع) : دیدن مدفوع و پهن حیوانات چهارپا نشانه مال و اموال حرام می باشد و دیدن مدفوع جانوران درنده نشانه مال و اموالی است که با ظلم و ستم حاصل شود.

محمد بن سیرین : این معبر دیدن پهن و مدفوع اسب و گاو را نشانه مال و نعمت می داند و اگر خواب ببینید که پهن های فراوانی دارید یعنی اینکه مال و نعمت فراوانی به دست خواهید آورد.


تعبیر خواب مدفوع در کتاب سرزمین رویاها:

  • دیدن مدفوع در خواب نشانه پول است.
  • دیدن مدفوع نوزاد روی تخت نشانه بدست آوردن امتیازات بزرگ می باشد.
  • دیدن مدفوع حیوانات نشانه بدست آوردن منفعت های بزرگ می باشد.
  • دیدن هر نوع مدفوع دیگر نشانه دریافت هدیه پرارزش می باشد.
 

سایت جالب و شگفت انگیر مدفوع ,خواب ,تعبیر ,دیدن ,ببیند ,حرام ,تعبیر خواب ,دیدن مدفوع ,خواب ببیند ,خواب مدفوع ,مدفوع کردن ,دیدن مدفوع انسان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی مجاز محصولات زناشویی فی کالا کد 32370 • خرید محصولات زناشویی،خرید لوازم زناشویی،ژل تاخیری،اسپری تاخیری،کاندوم تاخیری اچ زد بلاگ متن های زیبا eratureS اوگلنا محسن بروفر